Esteban de Cádiz

Thursday, October 05, 2006

Update vanuit Cádiz

Op dit moment niet heel veel nieuws vanuit het zonnige zuiden, doe hier weinig behalve veel wandelen, de lucht een beetje opsnuiven, enorm veel lezen, probeer ook nog de Spaanse lessen een beetje te herhalen voor mezelf (geen enorm groot succes, daar moet je toch echt les voor nemen denk ik); behalve dat staat een druk feestweekend voor de deur...

Zoals al eerder aangehaald gaan de Engelse vrienden David en Cathy a.s. vrijdag trouwen en dat gaan we vanaf vanavond (donderdag) vieren... borrelen met wie er ook maar zin heeft (van de genodigden dan uiteraard). Een hele groep Engelsen komt voor deze bruiloft een aantal dagen op bezoek (in totaal komen er dacht ik zo’n 90 deze kant op); Vrijdag begint het feest vanaf 16:00 uur, wanneer de kerels met de bruidegom even een paar biertjes gaan pakken in de pub; vandaaruit naar de kerk. Na de dienst, de tussendoor-borrel wanneer het paar foto’s gaat maken en de receptie volgt het diner, waarna zo rond 23:00 uur het feest goed zal losbarsten. Ben benieuwd hoe laat (en hoe) dat gaat eindigen zaterdagochtend ;-).
Zaterdagmiddag worden degenen die nog kunnen lopen en zin hebben om aan te schuiven verwacht voor een lunch aan de boulevard, en wellicht kunnen we daarna nog wat nagenieten op het strand. Dat belooft dus een goed weekend te worden, denk niet dat ik zondag iets moet plannen! Foto’s volgen ongetwijfeld na het weekend...

Voor de komende week heb ik wat uitstapjes op het programma staan. Wil o.a.. naar Portugal rijden, naar het zuid-westen, wat in vroeger tijden werd beschouwd als het eind van de wereld.
Ook wil ik hier in de buurt wat nationale parken bezoeken (ten westen van Cádiz, vanaf Sanlúcar de Barrameda tot Huelva. Vervolgens door het binnenland nog even op bezoek in Benahavis; was afgelopen zomer al eens via die weg (van hieruit naar Jerez de la Frontera, Arcos de la Frontera, Ronda, Benahavis) teruggereden maar toen regende het en ben ik maar zo snel mogelijk doorgereden zonder van de hoofdweg af te wijken; hopelijk is daar nu een betere mogelijkheid. Verdere plannen zijn er nog niet maar dat kan nog komen.

En dan zitten we zo alweer in de laatste week; denk dat ik op 22 october wederom naar Benahavis rijd om dan ’s avonds door te rijden naar Nederland, dan ben ik op 24 october weer in Almelo! Zal ook tijd worden om dan eindelijk de nieuwste telg van WJ&Syl te kunnen begroeten in deze wereld: Micki heeft afgelopen vrijdag op de valreep haar gezichtje voor het eerst laten zien!

Ik hou jullie op de hoogte! (jullie mij ook?)

Hasta pronto!!!

Esteban de Cádiz.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

GAAT 'T EEN BEETJE ????
KAPOTTE KOP ?

October 07, 2006 3:09 PM  

Post a Comment

<< Home