Esteban de Cádiz

Tuesday, June 06, 2006

Zomaar wat foto's van 'el parte historica de la ciudad' (Cádiz dus...)

De eerste 2 en de laatste zijn van het gedeelte waar ik woon. Je ziet op de laatste het strand bij mij voor de deur. Ik woon in het gebouw in het midden, met de groen-achtige balkons, op de 3de verdieping. De bovenste foto is van afgelopen zondag (de rest van medio-mei), toen de strandbarretjes eindelijk open gingen; In het verlengde van het paadje naar het strand zie je het huis waar ik zit (in het midden)... veel kijkplezier.







1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ola!! Leuk dat je de Euromast ook kan zien. Ben je dichterbij dan ik dacht. ;-))

Wanneer krijgen we een fot van jou en je (denk ik) eiken houten kop te zien?

June 06, 2006 10:57 PM  

Post a Comment

<< Home